MUAY THAI

thumbnail_DOMETIOU 71X65CM

 

Η ΠΙΟ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ ΠΟΛΕΜΙΚΗ ΤΕΧΝΗ ΣΕ ΟΡΘΙΑ ΜΑΧΗ,ΕΝΑ ΑΘΛΗΜΑ ΕΠΑΦΗΣ ΠΟΥ ΣΥΝΔΙΑΖΕΙ ΤΑ 8 ΑΚΡΑ ( ΧΕΡΙΑ, ΠΟΔΙΑ, ΑΓΚΩΝΕΣ, ΓΟΝΑΤΑ ΚΑΘΩΣ ΕΧΕΙ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΚΛΕΙΔΩΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΡΙΨΗΣ. ΥΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΒΛΕΨΗ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥ ΚΑΙ ΠΤΥΧΙΟΥΧΟΥ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ ΚΑΙ ΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΤΙΚΑ ΜΕΣΑ ΟΙ ΑΘΛΟΥΜΕΝΟΙ ΒΕΛΤΙΩΝΟΥΝ ΤΗΝ ΦΥΣΙΚΗ ΚΑΙ ΣΩΜΑΤΙΚΗ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ, ΑΠΟΚΤΟΥΝ ΕΥΛΥΓΙΣΙΑ ΚΑΙ ΓΡΗΓΟΡΑ ΑΝΤΑΝΑΚΛΑΣΤΙΚΑ .ΜΙΑ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΚΟΥΜΠΙ ΕΚΤΟΝΩΣΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ.(Η ΕΞΑΣΚΗΣΗ ΣΕ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΩΝ THAI RING ΚΑΙ ΜΙΑ ΣΕΙΡΑ ΟΡΓΑΝΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΟΠΩΣ CROSS TRAINING ΘΑ ΠΑΡΕΧΟΥΝ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ ΕΞΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΕΚΓΥΜΝΑΣΗ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΩΝ, ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΑΓΩΝΩΝ ΕΙΤΕ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΜΟΡΦΗΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ Η ΣΕΜΙΝΑΡΙΩΝ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΤΟ MUAY-THAI.

MUAY BORAN

VAG_8739

TO MUAY BORAN ΕΣΤΙΑΖΕΙ ΣΤΗΝ ΑΥΤΟΑΜΥΝΑ KAI ΕΤΣΙ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΟΝΤΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΟΥΝ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥΣ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΕΙΔΟΥΣ ΕΠΙΘΕΤΙΚΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΚΑΙ ΤΥΧΟΝ ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΜΟΥΣ. ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΙ ΣΤΗΝ ΠΑΛΗ ΜΕ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΕ ΟΠΛΑ ΚΑΘΩΣ ΕΧΕΙ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΚΛΕΙΔΩΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΡΙΨΗΣ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΦΑΝΟΥΝ ΙΔΙΑΙΤΕΡΩΣ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΣΕ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΚΑΙ ΠΑΙΔΙΑ. ΤΟ MUAY BORAN ΕΧΕΙ ΣΑΝ ΒΑΣΙΚΗ ΑΡΧΗ ΟΤΙ ΠΡΙΝ ΜΑΘΕΙΣ ΠΩΣ ΝΑ ΠΟΝΕΣΕΙΣ ΤΟΝ ΑΝΤΙΠΑΛΟ ΣΟΥ, ΜΑΘΕ ΠΩΣ ΘΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΤΕΙΣ ΕΣΥ.

THAI AEROBIC

VAG_8922

 

ΜΕ ΤΕΧΝΙΚΕΣ MUAY –THAI MUAY BORAN KAI ΣΕ ΣΥΝΔΙΑΣΜΟ ΜΕ ΑΕΡΟΒΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΜΟΥΣΙΚΗ ΒΕΛΤΙΩΣΤΕ ΤΗΝ ΦΥΣΙΚΗ ΚΑΙ ΣΩΜΑΤΙΚΗ ΣΑΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ. Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΑΕΡΟΒΙΚΗ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΜΕ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΑΥΤΟΑΜΥΝΑΣ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ ΤΗΝ ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΙΔΑΝΙΚΩΝ ΓΝΩΣΕΩΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΗΣ ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ.

JUNIOR CLASS

VAG_8853

 

ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΒΑΣΙΚΕΣ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΕΣ ΤΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΜΑΣ. ΑΠΟ ΤΗΝ ΗΛΙΚΙΑ ΤΩΝ 5 ΕΤΩΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΑΡΧΙΖΟΥΝ ΝΑ ΒΙΩΝΟΥΝ ΤΗ ΖΩΗ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΩΝ. ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ Η ΑΥΤΟΠΕΠΟΙΘΗΣΗ ΚΑΙ Η EΥΓΕΝΗΣ ΑΜΙΛΛΑ ΠΟΥ ΑΝΑΠΤΥΣΣΟΝΤΑΙ ΒΟΗΘΟΥΝ ΤΟΣΟ ΣΤΗΝ ΣΩΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΟΣΟ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΔΙΑΠΛΑΣΗ ΤΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΤΟΥΣ.

CROSS TRAINING

VAG_8948

 

ΜΙΑ ΕΝΑΛΑΚΤΙΚΗ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΟΤΙ ΠΙΟ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΟΥ FUNCTIONAL FITHESS. ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΗ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΕΝΔΥΝΑΜΩΣΗΣ ΚΑΙ ΤΑΧΥΔΥΝΑΜΗΣ ΜΕ ΔΥΝΑΜΙΚΕΣ ΑΣΚΗΣΗΣ ΓΙΑ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΣΩΜΑ ΤΟΣΟ ΓΙΑ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΟΣΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΝΔΡΕΣ. ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΙΚΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ. ΚΑΘΕ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΚΑΙ Η ΑΠΟΔΟΣΗ ΜΕΤΡΙΕΤΑΙ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΝ ΧΡΟΝΟ.

MUAY THAI (αγωνιστικό)

45882976_292132971643138_3342852975818178560_n

ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΕΠΙΘΥΜΟΥΝ ΤΗΝ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΤΟΥΣ ΣΕ ΑΓΩΝΕΣ.ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ ΣΕ ΣΥΝΔΙΑΣΜΟ ΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΩΝ ΥΠΙΛΟΙΠΩΝ ΤΜΗΜΑΤΩΝ.(ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΣΕ ΠΡΟΧΩΡΗΜΕΝΟΥΣ ΑΘΛΗΤΡΕ ΚΑΙ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ ΕΠΑΦΗ)

ΤΜΗΜΑ ΓΙΑ ΓΟΝΕΙΣ

VAG_8993VAG_8986

 

ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ΤΟ ΠΕΤΥΧΗΜΕΝΟΥ ΕΓΧΕΙΡΗΜΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΓΥΜΝΑΣΤΟΥΝ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΧΡΟΝΟ. ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΜΕ ΤΟ ΠΑΙΔΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΚΑΙ ΤΜΗΜΑ MUAY THAI AEROBIC ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΒΕΛΤΙΩΣΕΙ ΤΗΝ ΦΥΣΙΚΗ ΚΑΙ ΣΩΜΑΤΙΚΗ ΣΑΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΣΑΣ ΕΚΤΟΝΩΣΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ.

PERSONAL TRAINING

VAG_8949

ΚΑΘΕ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΔΙΑΡΚΕΙ 60’ΕΝΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗΣ H ΑΥΤΟΑΜΥΝΑΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΕΝΟ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΓΙΑ ΕΣΑΣ, ΣΑΣ ΠΡΟΠΟΝEI ΣΕ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΒΑΣΗ ΚΑΙ ΦΕΡΕΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ. ΘΑ ΔΙΔΑΧΤΕΙΤΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΚΠAIΔΕΥΤΗ ΣΑΣ ΠΩΣ ΝΑ ΕΚΤΕΛΕΙΤΑΙ ΜΕ ΣΙΓΟΥΡΙΑ, ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΑΣ. ΚΑΘΕ ΜΑΘΗΜΑ ΚΛΕΙΝΕΙ ΜΕ 10’ ΔΙΑΤΑΣΕΩΝ ΠΟΥ ΕΚΤΕΛΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ ΕΚΠAΙΔΕΥΤΗ ΣΑΣ.

STRETCHING CLASS

VAG_8973

Η ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΜΕ ΜΥΪΚΕΣ ΔΙΑΤΑΣΕΙΣ ΕΧΕΙ ΘΕΤΙΚΗ ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΣΩΜΑ, ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΑΝΑΚΟΥΦΙΖΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΑΣΗ ΤΩΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ, ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΕΝΑ ΑΙΣΘΗΜΑ ΑΠΟΣΥΜΦΟΡΗΣΗΣ ΑΠΟ ΤΟ ΣΤΡΕΣ, ΧΑΛΑΡΩΝΕΙ ΤΟΥΣ ΜΥΣ ΚΑΙ ΜΕΙΩΝΕΙ ΤΟΥΣ ΠΟΝΟΥΣ ΠΟΥ ΟΦΕΙΛΟΝΤΑΙ ΣΕ ΠΙΑΣΙΜΑΤΑ, ΕΝΤΟΝΗ ΣΩΜΑΤΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ, ΑΣΚΗΣΗ Η ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΗ ΚΑΤΑΠΟΝΗΣΗ. EΠΙΠΛΕΟΝ, ΟΙ ΔΙΑΤΑΣΕΙΣ ΣΥΜΒΑΛΛΟΥΝ ΣΤΗ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΣΩΜΑΤΙΚΗΣ ΑΠΟΔΟΣΗΣ ΚΑΙ ΠΙΘΑΝΟΝ ΒΟΗΘΟΥΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΛΗΨΗ ΤΩΝ ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΜΩΝ, ΓΙΑΤΙ ΑΥΞΑΝΟΥΝ ΤΗΝ ΕΥΚΑΜΨΙΑ ΤΩΝ ΑΡΘΡΩΣΕΩΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΛΑΣΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΜΥΩΝ.

Εβδομαδιαιο Προγραμμα

49896319_398103014300635_8150663131014627328_n

Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Επιτρέπονται τα εξής στοιχεία και ιδιότητες HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>